niedziela, 28 lipca 2013

Imagin z Niallem ;3

Miałaś 19 lat i mieszkałaś w Dublinie w Irlandii! Pewnego razu razem ze swoją 4 letnią siostrą wybrałaś się do Zoo.

 Oglądałyście tam wiele ciekawych zwierząt niekiedy śmiesznych, niekiedy przerażających innym razem tak słodkich że nie da się tego opisać. W końcu dotarłyście do twoich ulubionych zwierząt Tchórzofretek .

 Byłaś w nie tak zapatrzona że nie zauważyłaś przechodni. W pewnym momencie ktoś na cb wpadł. Wyszeptałaś ,, Przepraszam” i spojrzałaś na górę. Tam zauważyłaś przystojnego blondyna z niebieskimi jak ocean tęczówkami. Ten uśmiechnął się i powiedział :

 - Nic się nie stało. Jestem Niall. A ty? 

- [T.I] a to moja młodsza…. – nie dokończyłaś ponieważ zauważyłaś że jej nie ma. Wpadłaś w panikę z której próbował cię uwolnić blondyn.

 - [T.I] co się stało? Mogę ci jakoś pomóc? 

- Moja młodsza siostra zginęła. Ona jest dla mnie najważniejsza!

 - Dobra ty idź w prawo ja pójdę w lewo. Daj mi swój numer jak ją znajdę zadzwonię do cb.

 - Dobrze proszę 531 - 376 – 245 ( przypadkowy numer ) Do zobaczenia. 

*10 minut później* 

Dzwoni do cb nieznany numer : 

- Halo? [T.I]? Tu Niall. Słuchaj znalazłem twoją siostrę była przy pingwinach. 

Ja głupia przecież mówiła mi że chce je zobaczyć.

 - Dobrze dziękuje. Czekaj tam zaraz tam przyjdę. 

Po 5 minutach byłaś już przy pingwinach. W twoja stronę leciała twoja siostra. Wskoczyła ci na szyję i zaczęła :

 - [T.I] pepraszam ja tylko chciałam zobaczyć pingwinki!

 - Nic się nie stało. Niall jak mogę ci się odwdzięczyć? 

- Może romantyczna kolacja? 

- Zgódź się! – krzyczała mała. 

- Dobrze! Do zobaczenia. 

* 2 lata później * Z Niallem jesteś bardzo szczęśliwa. Oświadczył cię się i za 2 miesiące bierzecie ślub. Przekonałaś się że warto słuchać siostry! /Martyśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz