niedziela, 28 lipca 2013

Imagin z Harrym

 W wieku 16 lat razem z moimi trzema przyjaciółkami poszłyśmy do X-Factor’a aby spróbować naszych sił. 

Zespół nazywał się ,, London Girls ‘’ i zaśpiewałyśmy piosenkę Lady Gagi – Pocker Face . Ku naszemu zdziwieniu przeszłyśmy dalej. Rywalizowałyśmy z piątką chłopaków. Nazywali się – One Direction. 

Jakos nie przypadli nam do gustu. Mówiłyśmy że są to gogusie i wg. Ale mi podobał się Harry. Miał po prostu coś w sobie coś takiego co przyciągało mnie do niego. Nie wiem może to te jego śliczne zielone Oczki jak u kota w butach z Shrek’a. Nigdy jednak nie przyznałam się do tego . 

W końcu półfinał i ta chwila w której ktoś odpadnie a pozostała trójka przejdzie do finału. Chwila niepewności i nagle …… odpada …………. London Girls. To było jak cios w plecy. Wszystkie się popłakałyśmy i wbiegłyśmy za kulisy. Co najdziwniejsze Harry wleciał za nami złapał mnie szybko jeszcze na scenie za rękęi mocno przytulił. Chciałam się odepchnąć ale przy nim było mi tak dziwnie dobrze.

 W końcu gdy oderwaliśmy się od siebie a nasze oczy się spotkały , chłopak mnie pocałował. Gdy skończyliśmy już co miało się skończyć usłyszeliśmy wiwaty , oklaski i gwizdy publiczności. Prowadzący zaprosił nas na srodek i uroczyście ogłosił : 

- Proszę Państwa! Nasz program jednak łączy serca! Powitajcie nową parę! 

Wtedy wszyscy wstali i zaczęli klaskać. Zarumieniłam się! Harry aby uczcić nasz związek przyciągnął mnie do Sb i pocałował! /Martyśka

1 komentarz: